Rendkívüli ügyfélfogadástolmacsadmin2020-11-25T09:40:06+00:00
Tisztelt Tagjaink, Ügyfeleink!
Ügyfeleink és munkatársaink egészsége védelmében 2020. november 24-től visszavonásig áttérünk az online ügyfélfogadásra és hétköznap az alábbi időtartamban látjuk el a térítésmentes jelnyelvi tolmácsszolgáltatást:
Személyes megjelenést igénylő jelnyelvi tolmácsolás igénylése előtt egyeztetés szükséges a szakmai vezetővel, minimum 3 munkanappal a tolmácsolás előtt.
A személyes ügyfélfogadás zárva tart.
A rendkívüli helyzetre való tekintettel Tolmácsszolgálatunk elérhetőségei bővültek az alábbiak szerint:
Skype: jeltolmacstm
Viber: +36-70-606-5737, +36-70-604-7244
Ügyfélfogadási időn kívüli elérhetőségünk:
Ügyeleti mobilszám: +36-70-603-2683
A SINOSZ jogsegélyszolgálatát igénybe vevő ügyfelek, online kereshetik a jelnyelvi tolmácsokat a megadott elérhetőségeken.
Köszönjük a megértést, és mindenkinek jó egészséget kívánunk.